måndag 17 oktober 2011

Boktips

Jag brukade tvinga mig igenom böcker trots att jag inte tyckte att dom var bra men sen kom jag på att livet är för kort för att läsa tråkiga böcker. Det finns ju så oändligt många bra böcker som väntar på att bli lästa. Nu slutar jag läsa om jag har läst halva boken och inte bryr mig ett dugg om hur den slutar, då anser jag mig förtjänt av att läsa något annat istället.

Just nu läser jag "geim" av Anders De La Motte. Det är verkligen min typ av bok, lite mystisk och spännande. Jag älskar att bli fast i en bok som jag bara längtar efter att sätta mig och läsa. Och så blir jag inspirerad att skriva på min egen bok...jo, it´s true, jag håller på att skriva en bok. Den kommer bli väldigt spännande om den någonsin blir klar. Jag har skrivit fem sidor men har alla tre böckerna klara i mitt huvud. Kan ta ett tag..



Nu ska jag läsa, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar